söndag 19 april 2009

Gamla foton på nya layouter

Bloggen har varit väldigt tyst på sistone. Anledningen till det är att scannern jag fick i födelsedagspresent går varm. Tanken är att jag ska få in alla gamla negativ i datorn. Dessutom hittade vi lite diabilder hos farmor och farfar som jag scannat in. Där var några riktiga guldklimpar som jag var tvungen att scrappa direkt :)
De här fotona på min farbror är jättefina tycker jag. Är inte helt säker på vem av farbröderna det är, tycker det är mest likt den ena på vänstra bilden och den andra på högra. Jag får helt enkelt ta och fråga någon expert på området ;)
Här är ett annat fynd bland diabilderna. Titeln var ju given :P Den minsta (pojken, inte grisen!) är min pappa så jag gissar att fotot är taget i mitten av 60-talet.

Nu ska jag göra mig redo för den nya veckan. Ha det fint!

Inga kommentarer: