torsdag 7 februari 2008

Krasslig

Jag är fortfarande krasslig och ska snart ge mig iväg till apoteket för att köpa halstabletter. Om jag orkar går jag till torget och köper tulpaner också, måste ju inviga vår nyinköpta tulpanvas :) Himlen är härligt blå idag så jag tror nog att en promenad i solen ska kunna skrämma bort både huvudvärk och halsont.

Tänkte dela med mig av en LO som jag gjorde häromdagen till en tävling på ScrapAddicted. Den ska in i resealbumet från Nicaraguaresan. Hyfsat hysteriska färger men jag ville ju matcha fotona ;)
Texten lyder som följer: "La Gigantona ska representera den spanska kvinnan; lång och vacker. Enano Cabezón ska representera den nicaraguanska mannen; kort och med ett stort, smart huvud. De kommer tillsammans med en skämtande Coplero och trummande män. Första och enda gången jag stötte på dem var utanför restaurangen sista kvällen. De här fotona tog syskonen på väg till en marknad."

1 kommentar:

Anonym sa...

Och denna va ju hur cool som helst!