måndag 17 mars 2008

Äntligen måndag!

Det var vad jag tänkte när jag vaknade i morse :) Idag skulle jag nämligen börja min praktik, något som jag sett fram emot. Tyvärr så var min buss från Malmö försenad så jag missade anslutningsbussen och fick åka hem igen. Så nu är frågan om jag ska ta en buss tidigare och våga lita på att den inte är mer än en halvtimme försenad eller om jag ska behöva köra bil... I vilket fall som helst längtar jag nu till onsdag istället, för då SKA jag ta mig dit!

I förra veckan blev jag inspirerad av Emily Falconbridges art journal. Jag fastnade för det smarta formatet och gick direkt ut och köpte en kortlek som jag nu håller på att förvandla till "vän-kort" (har inte kommit på något bättre namn...). Tre stycken är klara än så länge och så här ser de ut:


3 kommentarer:

Gladie sa...

Disse vennekortene dine er helt knall! Så artig format, jeg har jo huset fullt av kort selv, så her var det jammen en god ide å plukke opp. Takk! :)

Aquarell sa...

Disse er bare helt herlige!
Skal begynne på min egen Deck of Friends...;)

neesflynn sa...

Okay, since I have been lazy and haven't learned Swedish, you will have to translate my photo page for me : ) I really have got to get you a better picture of me! Very nice though. Your designs are all very well put together.