söndag 13 april 2008

Myshelg och robotscrap

Det har varit en riktigt mysig helg, det var kul med familjekalas igår och gott med tårta. Jag fick en hel del fina presenter, mest pengar, presentkort och blommor vilket min syster kommenterade ungefär så här: "Då är man gammal när man bara får blommor och pengar". Gissa vad hon kommer få i 20-årspresent av mig ;P Dessutom fick jag en dator av min bror och en massa scrapgrejer av Therése och Fredrik. Idag har det varit jättefint väder så efter att ha betat av hela tvättberget följde vi med F & T på en liten picnic till Skanör. Supermysigt!

Jag har också hunnit scrappa lite idag. Det blev en sida om min teknikintresserade lille kusin med underbart robotpapper från Sassafras. I det vita "häftet" har jag skrivit lite om hans intresse och en del citat. Bl.a. undrade han "Hur kan min CD-spelare förstå svenska?". Han kan nämligen själv bara spanska men har en del CD-skivor på svenska som hans "osvenska" CD-spelare spelar upp utan problem...

Imorgon är det praktik igen. Längtar!

2 kommentarer:

Aquarell sa...

Så herlig LO! Fargerik og flott!
Og gratulerer med dagen som var!:D

Marie - Med mina händer... sa...

Så du har använt robot-pappret! Wow! Den blev jättefin och så kul historia kring cd-spelaren. :-) Punchinellan är så fräsig, gör sig perfekt här.

Vad bra att du fick pysselpengar i present!!! *blink blink*
Nu ska jag fixa det sista och snart gå till jobbet. Vi ses där. ;-)