fredag 19 juni 2009

Grattis Pappa & Glad Midsommar!

Känns lite lustigt att midsommarblogga till tonerna av hagel mot fönstret och åskmuller... Bjuder på en bild från ett soligt midsommarfirande 1995 för att komma i rätt stämning. Hoppas ni får en jättebra dag oavsett väder - Glad Midsommar!

Idag är det inte bara midsommarafton, det är min fina pappas 50-årsdag också. Så här glad var han när vi firade honom med kort och ananaspaj förra helgen.Han fick ett kort med information om kommande presenter från mig och syskonen. Eftersom han är ett riktigt kakmonster tyckte jag det kunde passa med söta små cupcakes. Och lite rosa bling har väl ingen medelålders man dött av ;)

Anledningen till mitt dåliga bloggande är att min dator bråkar väldigt mycket med mig. Andreas försöker klura ut problemet så jag hoppas han snart kommer på det...

Ha nu en riktigt bra midsommarafton!!

Inga kommentarer: