måndag 2 juni 2008

Solsken hela dan

Vilket underbart väder det är :D Vi var ute mycket i helgen och det var hur skönt som helst. Andreas och jag firade vår 2-årsdag i lördags, med glass och mys och god mat och mera mys. Tänkte det kunde passa bra att visa en LO jag gjort tidigare i vår nu...


Igår var vi i Simrishamn och fixade i ordning svärföräldrarnas husvagn inför sommarsäsongen. Jag skrubbade så jag har träningsvärk idag :P När vi var färdiga fick vi belöning i form av grillat och nypotatis. Mums!

Och idag har jag haft ännu en bra dag på praktiken. Trivs så jättebra :) Fast just idag var det inte särskilt kul att pendla. Den första bussen på väg hem var som en ångbastu, svetten bara rann fast att man satt helt stilla i skugga. Precis som på mitt första självporträtt taget i en varm 740 för 12 år sen... (Det är tillåtet att skratta ;P)


Sen stod jag och väntade och väntade och väntade på den andra bussen. Men den kom aldrig så jag fick snällt vänta på nästa tur. Och när jag väl kom hem var jag en väldigt trött, törstig, hungrig och varm flicka. Men det hjälptes upp med mumsiga ciabatta och glass i små lass.

Nu kliar det i mina pysselfingrar, ska se vad jag hinner innan sängen kallar.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: