torsdag 29 maj 2008

Dörr makeover

Häromdagen hade jag fått nog av den informativa men mycket fula och slitna lappen som satt på dörren till vår lägenhet så jag gjorde helt enkelt en ny. Väldigt enkel, bara skrivit ut namnen på vit bazzill, använt brads, gamla frimärken, rub-ons och dymo. Enkelt men definitivt mer välkomnande om du frågar mig :) Och alla mina sambos la märke till förvandlingen direkt de kom hem. Som ni ser är fotona urkassa och gör inte ens rättvisa åt den gamla lappen... men vad gör man i en mörk trapp?

Har scrappat en del på senaste tiden som jag inte blivit färdig att lägga upp här i bloggen. Ska försöka ta tag i lite av det imorgon. För nu är det dags att uppsöka sängen. Gonatt!

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

Vilken skillnad! Den nya skylten är ju riktigt snygg! Snyggt typsnitt du använt. Kul att se resultatet när man hört om det.

Jag struntade i vilan i dag och gjorde ett kort till Ninas utmaning. Kortet blev väl så där... men jag fick i alla fall använt mina hus-stämplar! ;-)

Ha en härlig helg, Linnea!