tisdag 20 maj 2008

Göteborgshelg

I helgen var hela familjen uppe och hälsade på hos brorsan i Göteborg. Både han och pappa sprang Göteborgsvarvet och jag, syrran och mamma hejade på så gott vi kunde längs banan. Lite kyligt var det men väldigt fascinerande att se så många människor röra sig framåt i en gigantisk flock. Själv är jag inte så glad för att jogga och sånt utan nöjer mig med att gå. För en dryg vecka sen fick jag en stegräknare av Andreas så nu går jag så mycket jag bara kan :P De nöjda löparna med medaljer och allt:På söndagen kom kusinerna och vi gick upp på berget och hade picknick. Fortfarande lite kyligt, men väldigt mysigt! Här har några av dem fastnat på bild :)
Brorsan tog några kuliga bilder på lillkusinen som ska scrappas. Men det får bli imorgon, för nu kallar sängen.

Godnatt!

Inga kommentarer: