söndag 5 april 2009

Foton, foton, foton

Jag har varit dålig på att blogga de senaste dagarna. Men när det är så härligt vårväder vill man ju bara vara ute :D Här kommer i alla fall en uppdatering av dagens foto för den senaste veckan. Mer av alsterna jag gjorde på scrapmaran förra helgen kommer så småningom.Lördag 4 april. Vi hade lånat bil och passade på att åka ut till stranden i Falsterbo där vi tänker ha vigseln. Så härligt att bara vara ute tillsammans i vårsolen.
Fredag 3 april. Andreas och brorsbarnen koncentrerar sig för fullt på plockepinn.
Onsdag 1 april. Sarah och jag festar till det med frukt och chokladfondue. Mumsigt!

Tisdag 31 mars. Det var den här filuren som lurade in mig i stämpelträsket. Och sen har det visst blivit några till...
Måndag 30 mars. På denna lekplatsen har jag spenderat så många timmar. Hoppat från gungorna, grävt efter lera, byggt fallgropar, hängt i knävecken...
Söndag 29 mars. Min utsikt på scrapmaran :)

Hoppas ni får en bra start på påskveckan! Själv ska jag starta den med 80-årskalas :)

Inga kommentarer: