lördag 17 oktober 2009

Omställning

Oj vad det är tyst här inne... Att ha varit arbetslös länge och sen helt plötsligt jobba åtta timmar om dagen på ett helt nytt ställe är en liten omställning. Har varit helt slut på kvällarna och bara lagt mig på soffan. Det blir jobb på måndag också men sen är det slut för denna gången. Har i alla fall varit kul att göra lite nytta och tjäna lite pengar.

En del av pengarna ska brännas imorgon, då blir det nämligen en tur till mässan i Göteborg tillsammans med bästaste Marie och privatchauffören Robert :) Förhoppningsvis hinner vi inom brorsan en sväng också.

Jag har inget scrappat att visa, har inget pysselbord och ingen hylla än så mina grejer ligger fortfarande nedpackade i sina lådor. Det börjar klia alldeles förfärligt i pysselfingrarna nu! Men jag har i alla fall tagit ett foto till fotoliften på Swe Scrapbook:
Tvillingarna Darth och Bert Vader fick komma ut och nosa på "gräset" en liten stund idag. Detta var den bästa bilden jag fick innan modellen tröttnade och sa att nu får det vara nog :P

Ha en härlig fortsättning på helgen!

Inga kommentarer: