onsdag 11 november 2009

Klickprick

Äntligen kan jag bjuda på lite scrappat i bloggen. I lördags var ett par vänner här och pysslade med mig :) Jag var väl inte så produktiv... måste ha pratat en hel del och haft fullt upp med att titta på vännernas fina skapelser. Men ett par layouter blev det iaf och den första kommer här.

Mikaela tog många bra foton på oss på vår bröllopsdag, men självklart var där också en del mindre lyckade men ganska roliga. Här har jag scrappat ett litet collage med foton som fångats när luggen "blåst iväg", vi gick rakt in i ett jättespindelnät, rinnande näsor torkas, klänningen rättas till osv...

Mitt mående är inte på topp just nu men jag försöker komma igång igen. Så på dagens lista står bl.a. att jag ska gå till biblioteket och låna några böcker, gå i affärer och köpa presenter, komma ihåg att äta lunch, låta bli att sova middag och samla mod för att skicka ett läskigt mail. Och svara i telefonen.

Så det är väl lika bra att jag sätter fart. Hoppas ni har det bra!!

2 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

Jätteläcker lo! Fint det blev med den lilla duken och sån skillnad sen du målade dit den svarta ramen.
Tack för mysig pysselträff, det får vi göra om.
Bra du aktiverar dig, snart kommer belöning genom att du mår bättre.
Massor av kramar, Marie

maybe*mej sa...

superfin lo. älskar alla dina färger. en riktig färbomb både i bloggen och på lon. Älskar rosa/rött och turkost ihop. Va fint bildspelet blev som mikaela fixade ihop. kul att ha.

hejsvej