lördag 14 november 2009

Min man

Här kommer den andra layouten jag gjorde förra helgen, med ett foto på min snygge man :) När jag framkallade foton sist valde jag att beställa några i 13x19 cm. Jättekul format att scrappa tycker jag!
Idag har vi haft en riktig mysdag med lång sovmorgon och sen kanelbullsbak. Med provsmakning förstås... Men det blev 96 stycken så det blir väl några kvar att frysa in i alla fall :)

Nu ska jag njuta av att vaccinhuvudvärken gett sig av och pyssla litegrann. Ha en fin fortsättning på helgen!

2 kommentarer:

Mya sa...

åh kanelbullar... jag blir avis :)
superfin layout du gjort. kul att scrappa lite större foton :) kram

Marie - Med mina händer... sa...

Så fin! Både layouten och din man. :-) Jätteläckert med det stormönstrade gröna pappret och kul med tygremsorna. Och så de snygga bokstäverna. ♥

Saknar dig, vi har ju knappt hörts av på en vecka nu!!

Kram, kram.