lördag 24 juli 2010

100717

Förra lördagen var en väldigt speciell dag. Tidigt på morgonen fick min kusin och hans sambo en söt liten Hilda. Några timmar senare gifte sig våra fina vänner Robert och Marie i Kivik. Vi var inte bjudna men var busiga och åkte dit för att överraskningsgratulera dem under fotograferingen. Titta här så fina de var!!Present och kort i mina och brudens (om hon inte hunnit ändra sig) favoritfärger.
Veckan som gått spenderade vi i sommarstugan tillsammans med hela min familj - det var hur härligt som helst och jag längtar redan tillbaka :) Bilder därifrån kommer snart...
Andreas har semester en vecka till och sen drar allvaret igång för mig med för jag har fått en praktikplats. Ser verkligen fram emot att ha något vettigt att göra och att lära mig nya grejer! Men först en härlig vecka med mycket slapp och mycket socialt. Bl.a. ska vi träffa alla huvudpersoner från förra lördagen :D

2 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Grattis till praktikplatsen! Kivik är en riktig höjdare. Vi var bjudna på bröllop i Ravlunda för ett par år sedan och tillbringade dagen efter bröllopet med brudens familj i Vitemölla. Ett besök i Kivik låg liksom nära till. Har dessutom en jobbarkompis vars förläldrar har sommarhus där. Skulle gärna åka dit igen! Och undersöka omgivningarna mer noggrannt...

Lillnea sa...

Tack Marie!
Ja, Kivik är jättefint. Tidigare har jag i stort sett bara varit nere i hamnen och på musteriet. Men i jakten på brudparet i lördags insåg jag att där är jättemånga söta hus och fina gator.