torsdag 1 juli 2010

Sommar & Sol

Åh vad det är härligt med sommar och sol! Jag har varit hemma hos mamma och pappa ett par dagar och njutit i trädgården. Och idag har jag minsann kört bil, för första gången på länge. Har tyckt det varit obehagligt eftersom jag inte sett så bra men nu när jag har nya glasögon tyckte jag det var dags att komma igång igen. Det gick bra men en massa vägarbeten gjorde att jag inte hittar i min egen hemstad längre. Tur mamma satt bredvid och lotsade mig rätt :D Tycker det passar bra att visa denna somriga layouten nu när det är så fint väder. Den är gjord med produkter från Nikki Sivils till Allt om scrap. Bilderna kanske ni känner igen från ett tidigare blogginlägg :)
Dags för nattmacka och sängen för mig. Gonatt!

1 kommentar:

Malin sa...

Vad fint, vad duktig du är!