söndag 29 augusti 2010

Min stora lillasyster

Jag har haft en kalashelg tillsammans med hela familjen för lillsyrran fyllde 22 år igår. Det är när jag tänker på hur stor hon är som jag inser hur gammal jag själv måste vara...Här sitter hon och väntar på favorittårtan, som vi andra i familjen börjar bli lite trötta på :)
Några små presenter och ett griskort från syskonen.
Hon fick en rosa basketboll av några kompisar så efter tårtfikat gick vi till skolgården och spelade tårta. Snacka om nostalgi!
Jag har lite pysslade grejer och foton att blogga men tiden och orken räcker inte riktigt till just nu. Jag har dock stora förhoppningar om att den snart ska vakna till liv igen :D
En blogg som är full av liv är AoS-bloggen. Idag kom det ut en ny huvudupplaga med massor av inspiration så kika gärna in där!

Inga kommentarer: