söndag 15 augusti 2010

Söndagkväll igen...

Jaha, helt plötsligt är det söndagskväll igen och jag inser att jag inte gjort ett enda blogginlägg på hela veckan. Det där med att "jobba" heltid tar på krafterna! Denna veckan har jag ägnat pendeltiden åt att virka, bl.a. detta färgglada fodral till min iPod.
Igår hade vi besök av en gammal klasskompis till mig och hennes lille son. Titta vilken fin blomma jag fick :)
Vill ni se något scrappat från mig får ni titta in hos Allt om Scrap, i dagens bilaga har jag med ett minialbum.

Dags att göra sig redo för en ny vecka. En vecka som förhoppningsvis kommer bjuda på mer än ett blogginlägg här :) Ha det fint!

1 kommentar:

AnnaB sa...

Å, superfint fodral! *impad*

Jag virkade en Yoda åt Linus tidigare i sommar (har glömt att fota honom :) men sen körde jag fast lite med virkandet. Håller på med Prinsessan Leia... men tappade liksom sugen. :) Det blir kanske bra att fortsätta när jag börjar åka tåg igen om en vecka.