tisdag 14 september 2010

Altrad Rubikskub

Jag har haft lite problem med att publicera mina inlägg på bloggen men förhoppningsvis ska det fungera ikväll. Jag kom på att jag har en del grejer jag gjort till AoS som jag inte bloggat här. Så i väntan på att scraplusten ska komma tillbaka visar jag lite gammalt. För några veckor sen utmanades vi att altra något ovanligt, jag såg mig omkring och fastnade för Andreas Rubikskub. Färgerna på originalet är lite väl grälla tycker jag. Det var lätt att fixa till med hjälp av mönstrade papper. För att den säkert ska gå att lösa var jag noga med att sätta rätt färg på rätt ruta.
Till sist dekorerade jag varje ruta med en liten detalj.
Annars har jag inte så mycket nytt att berätta. Jag kämpar på med praktiken och försöker hitta ork till lite annat också. Tyvärr har jag mycket oro i kroppen just nu och det slukar massor med energi i onödan. På fredag ska jag på en läskig intervju så jag längtar extra mycket efter helgen nu ;)

Inga kommentarer: