söndag 12 september 2010

Dubbelt firande

Veckan som gått har vi firat dubbelt upp. Förra helgen firade vi vår första bröllopsdag med att njuta av en glass i solen, baka ett berg med bullar, äta gott och bara ha det mysigt. Jag fick för mig att det skulle va kul att varje år, på bröllopsdagen, ta foton i en automat. Tänk så kul att ha sen :D Vi gick till stationen men blev riktigt besvikna när vi insåg att automaten där bara printade samma foto fyra gånger. Istället fick vi använda iPhonen och IncrediBooth för att göra egna. Syns det att vi hade kul? I fredags fyllde maken år så jag kokade mitt årliga kaffe och bjöd honom på frukost på sängen. På kvällen kom våra föräldrar och det blev Andreas specialare till middag och chokladcupcakes med kaffefrosting istället för tårta.
Nu är det lugnt ett par veckor innan F-klanens födelsedagsperiod drar igång... På tal om lugnt har det varit alldeles för lugnt på scrapfronten här, men ett minialbum har jag iaf fått ihop och det ska jag försöka blogga i veckan :)

1 kommentar:

Marie/Mison sa...

Vilken kul ide - med fotona alltså! Nu är jag ju inte gift, så det är ju ett litet problem... Vi brukar nästan alltid ha cupcakes istället för tårta på våra kalas. MKT godare!!