söndag 30 januari 2011

Ny tidning och tävling!

Nu finns en ny, välfylld inspirationstidning att läsa på Allt om scrap. Du kan antingen bläddra i den på skärmen eller skriva ut den.

Vill du ha chansen att komma med i nästa nummer så tycker jag du ska hoppa på utmaningen att skapa kort/layout/alter med inspiration från detta fotot på mina balkongsvampar:
Här kan du läsa allt om utmaningen. Jag hoppas få se en tolkning från just dig!

Jag överlevde föredraget i fredags och det är så skönt att ha det gjort! Nästa prövning är att äta lunch på restaurang med min läkare och psykolog. För vissa låter det säkert jätteknäppt men för mig är ett restaurangbesök fullt av läskiga moment. Andreas blir i alla fall glad för det kommer innebära att han blir "tvungen" att gå på restaurang ett par gånger med mig denna månaden.

2 kommentarer:

Linda Griffin sa...

Starkt av dig att möta dina rädslor! Det låter inte alls knäppt i mina öron, vi har olika rädslor och oavsett vad det gäller så är rädslan äkta för dig.

Tack för att du delar med dig ♥

AnnaB sa...

O, vilka söta svampar! :) Så skönt att föredraget gick bra! Lycka till med fortsättningen!