söndag 20 februari 2011

Smycken

Jag har "scrappat" några smycken som jag glömt att blogga. Jag gjorde små collage med papper, stickers och glitter som jag sen limmade på Tim Holtz facets med Glossy Accents. Enkelt och kul! Denna är min favorit. Alla mina favoritfärger, en cupcake och glitter - då kan det inte gå fel!
Till denna använde jag en overlay som bakgrund och det blir en ganska häftig effekt eftersom det man har bakom smycket syns genom.
Här har jag gjort ett litet collage med söta Sassafras-figurer.
Man kan ju använda dem till annat än smycken också. Här blev det en nyckelring.

2 kommentarer:

AnnaB sa...

Suuuuperfina...! Jag har ju massor med idéer förstås, men har inte hunnit med något mer än Alvas halsband ännu. Nu blev jag ännu mer sugen!

Sofie sa...

Åh, va fina, Linnea! Jag blir alldeles glad av dem.