söndag 6 februari 2011

Snö

Just nu känns ganska avlägset med snö, men för några veckor sen när vi hade det som tema på Allt om scrap var det väldigt aktuellt. Jag har gjort en layout med ett foto från juldagen, när pappa och syskonen tog en skidtur på Hallandsåsen. Detta är mina absoluta favoritbokstäver och till den här kalla layouten passar de ju fint.
Bakgrunden har jag sprayat med glimmer mist och sen dekorerat med snöstjärnor i form av peel-offs och stämplar.
Dagens söndagsbilaga på Allt om scrap ägnas åt en av mina favoritfärger, rosa. Kika in där för att se mina kollegors snygga layouter!
Jag har haft en skön helg, fått gjort en del nödvändigheter, pysslat ganska mycket och sett två filmer tillsammans med maken!! I vanliga fall ser vi kanske två filmer om året tillsammans men nu blev det Shrek 3 och 4 två kvällar i rad. Mysigt :)

Inga kommentarer: