lördag 18 juni 2011

Kramkalas

Ikväll tänkte jag visa en layout jag gjorde till mystemat i förra inspirationstidningen hos Allt om scrap. Bilden föreställer mig och syrran vid ett tillfälle när vi faktiskt var sams och kramades ;) Tur att det hände någon gång ibland mellan allt kivande.
I vanliga fall blandar jag tillverkare hej vilt på mina layouter men på denna är nästan allt material från Sassafras. Jag saknar deras gamla lekfulla kollektioner, tycker de blivit lite tråkiga på gamla dagar.
Nu ska jag provsmaka kvällens bak - choklad- och valnötsmuffins fyllda med ganache.

4 kommentarer:

allram/ Jenni sa...

Jättefin Lo. Me like sassafras.

Anonym sa...

Hej!
Vilken mysig blog! Jag undrar var du hittat beskrivningen till de superfina babyconversen? Skulle jättegärna vilja testa att virka ett par!
Hälsn. Maria

Aase sa...

Så snyggt med band/snören runt knappar och blommor Urläckert!!

Ha det gott!
Kram Aase

Linnea sa...

Tack tjejer!
Maria, om du tittar längre ner på sidan hittar du ett inlägg med länk till virkmönstret :)