tisdag 9 december 2008

Kortverkstad

Min pysselhörna har de senaste dagarna förvandlats till en kortverkstad och även idag ska här knåpas ihop kort. Tror dock att det är dags för en layout först, har ett 16 år gammalt foto som verkligen vill bli scrappat :)

I lördags firade vi Andreas bror som fyllt år, jag gjorde ett kort som jag tänkte kunde passa en musikintresserad. På söndagen träffade jag några före detta klasskompisar från Alnarp. Vi hade julfika med massor av gott, pysslade julgrejer, spelade spel och pratade massor. Det har helt enkelt varit en mysig helg.

Nu ska jag pyssla vidare. Ha en bra tisdag!!

2 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

Kortet är så.... förbaskat... snyggt! Gillar alltihop med det. Inte BARA för att hambly är med... men det hjälper. :-D

Kul du hälsade på idag! Kram

Anonym sa...

Va fint! Jag vill verkligen göra lite julkort men det verkar som om tiden inte riktigt finns till.

Kram
/Johanna