torsdag 11 december 2008

Skallebank och pf

Vaknade med huvudvärk idag och har därför inte orkat göra så mycket. Städat lite, pysslat lite och hängt i tv-soffan. Jag har pf (pojkvänsfritt) hela dagen eftersom sambons företag har julfest idag och den håller på till långt in på natten. Ser framför mig en slapp kväll utan matlagning och med tidig sänggång. Och kanske lite chokladpudding.

Var nere och hämtade ett paket på posten idag. Ska fota innehållet och visa upp här imorgon. Var redan halvmörkt när jag kom hem från posten så det blev inga bra bilder idag. Visar en layout jag gjort tidigare i veckan så länge.
Det är en lift av Maries vackra "Carpe Diem". Sist jag var hemma tog jag med mig mina gamla skolfoton för jag har tänkt göra något med dem istället för att bara ha dem liggandes i en pärm. Det här fotot är från förskolan och jag har skrivit ner saker jag minns från det året. Sen har jag gått loss med mina ProMarkers. På förskolan fick vi ofta sy små dukar och när jag hittade sånt tyg vi använde sydde jag en liten nostalgisk ram till fotot.

Nu har jag börjat skolkortsfixningen, får väl se hur länge det dröjer innan jag tar tag i nästa bild... Nu ska jag i alla fall göra en tavla till en vän.

Ha en fin kväll!!

Inga kommentarer: