måndag 8 december 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Johanna.B och tänkte börja veckan med att svara på frågorna:

8 Favoritprogram

  1. Room Service
  2. Sport
  3. Sjukhuset (försöker bearbeta min blodfobi genom att titta på det ibland)
  4. Vänner
  5. Kan inte komma på mer, tittar sällan på TV...

8 Saker jag gjorde igår

  1. Träffade före detta klasskompisar
  2. Spelade Guitar Hero
  3. Åkte kollektivt
  4. Åt lussekatter
  5. Kom sist i MIG
  6. Målade en gipsängel
  7. Deppade litegrann
  8. Pratade i telefon

8 Saker jag ser fram emot

  1. Jul hemma
  2. Testa en dröm
  3. När Andreas kommer hem från jobb
  4. Bröllop
  5. Göra kort
  6. Göra julgodis
  7. Ljusare kvällar
  8. Ett brev

8 Favoritrestauranger (jag gör som Johanna.B och väljer maträtter istället)

  1. Andreas kycklinggryta
  2. Äggakaga
  3. Blodkorv med bacon och sirap
  4. Mammas köttfärspaj/pirog
  5. Typ allt Fredrik lagar
  6. Biffar, klyftpotatis, lingon och brunsås
  7. Flygande Jacob
  8. Stek

8 Saker på min önskelista

  1. Mer jobb
  2. Lugn i Nicaragua
  3. Webbkamera
  4. Genomföra min idé
  5. Umgås med dem jag tycker om
  6. Pysselsaker
  7. Komma på vad jag vill göra med mitt liv
  8. Cykelhjälm

8 Personer jag utmanar

  1. Oj, det är så svårt tycker jag. Så jag utmanar alla er som läser min blogg och har lust att svara på dessa frågor. Skriv gärna en liten kommentar här så att jag kan kolla era svar :)

Regler:

1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

Nu ska det bli kortverkstad här. Hoppas ni får en fin start på veckan!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat! Tyckte det var lite klurigt att få ihop en lista med 8 saker men det gick ju bra till slut!

Kram
/Johanna