onsdag 1 juli 2009

Grillning

Nytt halvår och dags för nytt försök när det gäller dagens foto. Så här ser det ut idag:
När Andreas kom hem från jobb cyklade vi ner till stranden för att grilla. Det började blåsa jättemycket och jag kunde ju inte missa ett sånt här fototillfälle :D

Mina glädjor idag:
- Upptäckte att jag vunnit en tävling med lime-layouten i förra inlägget :)
- Vi har nu en massa rena kläder. Tvättstugan har gått varm idag.
- Mysigt att ta en liten kvällsutflykt till stranden.
- Andreas har tagit ner fläktarna från vinden, svalkar härligt när man ska sova.
- Jag känner mig nästan avslappnad inför imorgon.

Dags att skölja av sanden och krypa ner i sängen. Gonatt!

2 kommentarer:

Stefan Bengtsson sa...

Hej Linnea! Läste att du sökte till landskapsarkitektutbildningen i Alnarp och kom in. Grattis :) Funderar själv på exakt samma utbildning, men är lite osäker. Vad tycker du om utbildningen? Trivs du där? Finns det någon framtid för kommande landskapsarkitekter? ;)

Hoppas jag inte skrämmer dig nu =)

Kram/Stefan

(http://lillnea.blogspot.com/2008/07/landskapsarkitekt.html)

Mya sa...

hej :)
så kul att du lämnade en kommentar så jag hittade hit till dig. du gör en massa snyggt :)

tack för gratulationen och för dina råd. jag ser fram emot att se dina bröllopsbilder sedan ;) kram