onsdag 29 juli 2009

Kaos och skön paus

Just nu snurrar tankarna runt i huvudet i högsta hastighet. I söndags fick vi reda på att kollektivet ska upplösas så nu har vi tre månader på oss att hitta en lägenhet. Det kom väldigt olägligt med tanke på att vi är mitt uppe i slutspurten av bröllopsfixandet. Vi är tvåa i kön på två lägenheter så nu håller vi tummarna för att någon av dem före oss ska ångra sig och tacka nej. Det löser sig ju alltid på något sätt men det känns väldigt stressande just nu.

Igår fick jag en skön paus från kaoset i mitt huvud. Jag fick följa med min fina vän Marie och hennes familj och testa två av Malmös temalekplatser. Både barnen och vi vuxna roade oss. Smutsiga jeans, skrubbsår på armbågarna och ont i handflatorna - det var det lätt värt! Jag passade förstås på att fota också, det är ju inte varje dag jag har så söta modeller framför kameran. Och ser man på! Det blev ett par fotosidor också minsann.


Det blev visst en liten paus från minialbumen här i bloggen också. Nu ska jag pyssla vidare. Ha det fint och håll gärna en tumme för oss när det gäller lägenheterna :)

Inga kommentarer: