måndag 31 maj 2010

Härlig helg!

På vårt bröllop gjorde mina kusiner en skojig grej, de bad oss välja ut bl.a. en Martin Timell, en mat-Tina, en omhändertagande pysslare och den sämsta förloraren bland gästerna. De vi valde ut fick sedan ett uppdrag att hitta på något med oss under året. När det kom till "sämsta förloraren" blev min kusin Johan vald (utan särskilt lång betänketid) och i lördags var det dags för en dag fylld med spel tillsammans.

Efter en god lunch blev vi körda till en minigolfbana för första etappen. Jag brukar vara ganska dålig på det men tycker ändå det är jättekul.
Det flöt på bra för oss tjejer redan från början och Therese vann det hela! (Utan en enda 7-poängare om jag minns rätt.)
För Andreas gick det väldigt mycket upp och ner, bra på ena banan och kasst på nästa.
Johan kom ganska starkt på slutet men uppförsbacken var för stor.

Sen åkte vi hem till dem och laddade med en fika innan det var dags för hårda kamper på Wii. Vi tävlade hela kvällen med en liten paus för energipåfyllning i form av supergod middag.
Jag lyckades fånga några action-bilder. Tror det är fäktning som pågår.

På söndagsmorgonen blev vi bjudna på en riktig lyxfrukost innan vi avslutade med lite mer wii-spel. Vi var väl inte riktigt lika spänstiga som dagen innan om man säger så. Hade det funnits en tävling i "mest träningsvärk" hade jag utan tvekan stått högst på pallen.

Tack Johan och Therese för en riktig toppenhelg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själva för en kanonhelg!! Har fortfarande träningsvärk i fingrarna. Tänk att vi tjejer var så mycket bättre än killarna;) Det ska vi minnas :):) Får göra om det igen när bebben kommit.

Kram från Therese!

Lillnea sa...

Visst, vi var ju helt grymma ;) Och nu börjar jag äntligen känna mig mer som 24 än 97 igen.
Ja, när Kenny kommit får vi ta en ny omgång. Då är ni varmt välkomna hit :)