söndag 8 juni 2008

Vilken pysselhelg!


Här har det pysslats i helgen, det var fullt med roliga utmaningar på ScrapAddicteds webbmara. Hade man bara hunnit så skulle jag velat göra alla. Nu blev det i alla fall två LO's och tre kort. Korten visar jag senare - när de nått fram till dem som ska firas. Som ni ser har jag fått användning för mina nya fina stämplar också :D

I lördags var vi hemma hos föräldrarna hela dagen. Grillade, njöt i trädgården och hade det mysigt. Underbart!Jag blir så glad av att komma hem till denna färgstarka rabatten!

Här blir det mumsiga björnbär så småningom :D

Pappa har införskaffat en ny STOR grill med en sida för kött och en för vegetariskt.

Nu känner jag att det är dags att röja bort alla scrapsaker från sängen och lägga huvudet på kudden. Imorgon är det praktik igen :D Gonatt!!

1 kommentar:

Marie sa...

wow så fint du scrappar!