onsdag 25 juni 2008

Några kort...

Det har blivit en hel del kort på sistone för här har varit mycket att fira. Jag har inte ens kommit ihåg att fotografera alla men här kommer de som fastnat på bild. Först ett kort till min storebror när han tog examen för ett par veckor sen. Han läste industri-design och därför försökte jag få till en lite ruff känsla.Till kusinen som fyllde åtta år i midsommar blev det ett robotkort som verkligen gick hem. "Kolla robotar! Det var mycket häftigare än det jag fick förra året!" utbrast han och sa att han skulle hänga upp det på dörren till sitt rum. Hur glad blir man då!?!
Och så ett födelsedagskort till pappsen. Som stomme har jag använt en toarulle och grattishälsningen finns gömd inuti, fastsatt i kedjan.
Till sist ett studentkort till min nästkusin. Jag ville matcha paketet och använde därför omslagspappret som bakgrund och sen la jag till lite starka färger. Det var svårt att fotografera av det så det blev lite blänk här och var...
Det var allt för denna gången. Nu ska jag släktforska lite innan det är dags att bänka sig i fotbollssoffan. Ha en fin kväll!!

1 kommentar:

Aquarell sa...

Så flotte kort du hadde lagt.
De var skikkelig fine.
Ha en koselig lørdag.:D