onsdag 2 juli 2008

Från botten till toppen på en dag :)

Vilken konstig dag det har varit. Den började med att jag vaknade av att jag själv skrek "aj" vid åtta i morse. Jag hade nämligen rivit av en bit av en leverfläck på axeln. De flesta som känner mig vet att jag har väldigt svårt för blod. Jag har svimmat inte bara av att se blod utan till och med av att höra någon prata om det. Med andra ord så började det snurra rätt rejält när jag tittade i spegeln och såg allt blod (i mina ögon var det jättemycket...). Andreas hade åkt till jobb och jag ville inte störa grabben i rummet bredvid så jag la mig på golvet med benen på sängen och efter en stunds kallsvettning, yrsel och illamående kunde jag sätta på ett plåster och kravla upp i sängen och somna om. Sen har jag varit på af, pysslat ett kort som mamma beställt och när Andreas kom hem åkte vi till Ribban och grillade. Hur mysigt som helst! Så för att summera det hela började det dåligt men blev bara bättre och bättre :)

Nog om idag, det har hänt en hel del på sistone. I måndags var sista dagen på praktiken och jag fick en silhouette (ja, det är sant, jag lovar!!!) av världens snällaste Jane och Marie. Så småningom ska ni få se lite grejer jag använt den till... Och så smusslade Marie ner sötaste kossan Clara i min väska, så snällbusigt :) Jag saknar dem så mycket och vill tillbaka till butiken hela tiden. Får väl se hur länge jag kan hålla mig borta ;)

Tänkte avsluta med att visa en LO jag gjort på sistone, med foton från Nicaragua där jag fick hålla ett sött litet lamm i famnen. Jag tyckte detta pappret från MM passade så bra för lammet kändes verkligen ömtåligt.

1 kommentar:

Aquarell sa...

Så flott LO.
Og heldige deg som fikk en ny silhouette! Så morsomt!:D