söndag 30 november 2008

Novemberkalas och advent

Förra helgen hade de här två sötisarna kalas. Det blev en fredagsskiss-layout med tårtblåsarbilder och superhärliga papper från October Afternoon och Cosmo Cricket. Här kommer en närbild på en av de tårtsugna krokodilerna. Tyckte de blev mycket sötare med nya ögon :P
Denna helgen har varit full av familjemys. Hela familjen var samlad och idag kom stora delar av släkten för att fira mammas födelsedag. På kortet hon fick av mig har jag gjort en punchinella-blomma och det var mamsen själv som gav mig den idén när vi pysslade tillsammans i söndags :)
Imorgon är det ny vecka igen, planen är att jag ska hinna städa och adventspynta (bättre sent än aldrig), tvätta och påbörja min första kortbeställning någonsin :D Och förhoppningsvis kanske jag kan jobba någon dag. Sen blir det julpyssel med kompisar både fredag och söndag. Det här kan nog bli en riktigt bra vecka.

Hoppas ni också har en fin vecka framför er!!

Inga kommentarer: