tisdag 4 november 2008

Fullt upp :)

Hej vänner!

Här har det varit tyst lite för länge. Inte för att jag inte har något att berätta utan för att det hänt så mycket. Och nästan bara kul saker :D

I fredags var jag och Sandra och provade brudklänningar. I första butiken var de totalt ointresserade och tyckte att vi kunde ju komma tillbaka i januari när den nya kollektionen kommit in. I andra butiken fick vi desto mer hjälp och vi hittade båda klänningar som vi tyckte om. Den jag gillade bäst går att beställa även nästa år så jag behöver inte stressa med att bestämma mig. Vill ju gärna kolla lite andra alternativ först.

Efter klänningsprovandet gick vi hem här och åt tacos tillsammans med Elin och Nadja. Det var mysigt men ganska snabbt behövde jag ge mig av norrut för att hämta en bil hos mamma och pappa.

På lördagen bar det av till Löberöd och mitt livs första scrapträff. Tillsammans med ett gäng andra tjejer var jag hos Gunilla och pysslade och hade jättemysigt till sent in på kvällen. Helt klart något jag skulle vilja göra igen :) Jag pysslade med ett minialbum som ni ska få se när det börjar bli färdigt. Snällaste Marie gav mig en helt underbar utmaningsask och jag har redan gjort ett kort till första utmaningen.

Igår var jag i Löberöd igen och jobbade. Jag känner mig så lyckligt lottad :) Trivs så bra med mitt nya liv än så länge!

Återkommer föhoppningsvis snart med ett inlägg med mer bilder och mindre text...

Ha det bra!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh! Brudklänningar! Blir alldeles flickigt förtjust, känner jag. Längtar till den stora dagen. Jag kommer gråta som en gris, bara så att du vet.

Saknar dig!