lördag 15 november 2008

Slappa höstdagar

Andreas har varit ledig ett par dagar så vi har haft det riktigt slappt och mysigt här hemma tillsammans. Skönt eftersom han jobbat sex dagar i veckan ganska ofta på sistone. Imorgon är det dags igen men nu har han laddat batterierna ordentligt :)

Tänkte visa ett kort och en layout som jag gjort efter Maries utmaningar. Min bror har köpt lägenhet men jag har fortfarande inte blivit färdig att hälsa på, så häromdagen bestämde jag mig för att skicka kortet och den lilla, lilla inflyttningspresenten med posten.Layouten är till mitt Nicaragua-album. Vid midnatt på julafton brukar de sjunga "Happy Birthday" för Jesus men eftersom vi var så trötta efter flygresan tjuvstartade vi lite. När vi sjungit blåste lillkusinen ut ljuset på tårtan och jag åt en liten bit innan jag stupade i säng. Det var verkligen en annorlunda jul. Tror jag ser fram emot en vanlig jul i år men samtidigt längtar jag efter sol och värme. Kan inte fatta att det är 10 månader sen vi kom hem därifrån...Hoppas ni har en härlig helg!!

Inga kommentarer: