torsdag 6 augusti 2009

Snurrig


Igår kom vi hem från några dagars semester i sommarstugan. Det var så skönt att komma iväg lite från kaoset här hemma även om det är svårt att direkt slappna av som läget är med boende just nu. Den första lägenheten vi kollade på fick vi inte och imorgon får vi reda på hur det blir med den andra. Idag på terapin fick jag ett tips om en stor tvåa nära där vi bor som jag ska ringa på imorgon. Hoppas hoppas!

Snart borde ju turen vara på vår sida tycker jag. Känns som att det mesta gått lite emot på sistone. Idag skulle vi på möte med banken för att kolla upp eventuella möjligheter att köpa lägenhet, men de ringde och ställde in det p.g.a. sjukdom. Så vi får vänta en vecka till. Att inte veta vad som händer den närmaste framtiden och inte kunna göra så mycket åt det är inget för en kontrollmänniska som mig, men någon gång vänder det ju :)

Färdiggnällt från min sida. Hoppas jag lyckas åstadkomma ett mer positivt inlägg snart :)

Inga kommentarer: