lördag 22 augusti 2009

Bara två veckor kvar!

Ja, plötsligt är det bara två veckor kvar till bröllopet... jag börjar allt bli lite nervös och stressad. Det har iaf ordnats en hel del i veckan, klänningen är provad och håller på att sys in. Mat och tårta är beställt. Lekar planerade. Frisyr och smink testat. Nu är det bara massor med småsaker kvar att fixa, lite stressande men mycket roligt :)

Något annat som löst sig i veckan är lägenhetsfrågan. I oktober har vi en egen tvåa och vi längtar så mycket!

För några veckor sen köpte jag läsketiketter på loppis för jag tänkte det kunde va kul att använda när man scrappar. Så här blev första försöket:
Nu är jag helt slut, dags att lägga huvudet på kudden. Hoppas ni har en bra helg!

2 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

Vilket sprudlande inlägg! Åh, vad jag är glad för eran skull! Härligt när det släpper och problemen löser sig.

Älskar din lo - fotot är helt underbart.

Susanne H / snuffehar sa...

Vilken härligt glad layout!
Lycka till med bröllopet!