tisdag 26 januari 2010

Scrappremiär 2010

Äntligen är årets första layout klar :) Eller... jag är inte helt säker på att den är klar. Egentligen vill jag ha med en del text men jag får inte till det. Funderar på att bara skriva på baksidan istället. Jag började med denna när jag var hos Kate och pysslade i början av december så jag tycker det är hög tid att gå vidare :P
Jag sydde fast likadana pärlor som dem jag hade i buketten längs den vita bården på bakgrundspappret. Kul att få användning av dem :)

Förhoppningsvis dröjer det inte lika länge innan nästa layout kommer men jag saknar verkligen att kunna skriva ut foton hemma så att man kan välja bilder och storlek efter vad man känner för just nu.

Imorgon ska jag sy gardiner och kuddar - wish me luck ;)

1 kommentar:

Mya sa...

ursnygg!!
i början när jag scrappade brukade jag skriva min journaling på baksidan. nu gör jag inte det. jag tror att jag var för nervös för att förstöra mina layouter i början. när jag skriver för hand så kan det verkligen bli helt fel ibland. haha... men nu är jag så himla snabb, allt ska gå fort och då hinner jag inte tänka så himla mycket. ;) kram