torsdag 21 januari 2010

Sötaste kommentaren

Min 3-åriga kusin skrev (med viss hjälp av sin mamma) den sötaste kommentaren på min blogg häromdagen: "Love sitter i mitt knä och ser dina "Filurer". En sån vill jag ha! Vem har hon gjort den till? Den gröna är bäst förstås, eftersom hans favoritfärg är grönt! "-jag älskar oxå svart, kan du skriva det?" Kramar från Love och Birgitta"

Direkt jag läst det satte jag förstås igång att virka en lime- och gurkgrön filur med svart hår. Och nu är han på väg till Love med posten :)Tanken var att den skulle bli något mindre än Andreas filur... Men jag måste ha räknat fel för helt plötsligt var han jättestor!

Nu ska ni förhoppningsvis få se lite annat än filurer ett tag. Kanske jag till och med kan scrappa något? Vi får väl se :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har Filuren kommit fram!
Love blev visst jätte-glad (jag var inte med) när han packade upp den. Jag tror inte att han förstod att det var en beställning han kom med! Tack tack Linnea, det var jättesnällt! /Birgitta

Lillsnörpa sa...

Jag ÄLSKAR dina FILURER! Dom är SÅ SÖTA! /Lillsnörpa