söndag 31 januari 2010

Roboten Bobby

Det här är Bobby. När jag såg det här mönstret i boken "Amigurumi two" visste jag direkt att jag ville virka en till Tage. Han, Tage alltså, har precis fått rummet piffat med tyger och annat i orange och turkos så färgvalet var enkelt. Och Bobby trivs jättebra hos sin nya familj :)

Här är det sjukstuga för tillfället. Min mage har varit konstig flera dagar och nu har jag fått feber till det konstanta illamåendet. Men jag jobbar hårt på att sova bort det och försöka få i mig lite snäll mat. Så snart är jag nog på gång igen :)

Hoppas ni mår bra!!

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

Bobby har det jättebra hos oss! Fast han är väldigt pussig. :D Nåja, man ska inte klaga, det är väl inte så vanligt att robotar är pussiga - han är helt klart unik.

Tack, söt!