onsdag 17 februari 2010

Grått

Kläder efter humör. Så här grått känns det just nu. Jag letar och letar efter den duktiga flickan, men hon har försvunnit i dimman. Om en timme ska jag träffa min läkare, jag hoppas han kan ge mig någon ledtråd för att hitta henne. Men jag är orolig och nervös. Sist jag gick därifrån kämpade jag med att hålla mina frustrerade tårar tillbaka. Jag vill att han ska förstå mig denna gången. Jag måste våga be om hjälp. Måste våga och orka stå upp för mig själv.

Snälla håll en tumme för mig!

3 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

Gah! Vill så gärna hjälpa dig. Var han inte snäll mot dig så ska jag åka dit och klippa alla hans naglar för korta så han går och har ont tills de växer ut igen!

Linda Griffin sa...

Jag håller två tummar! *kram*

Jannhild sa...

Hei på deg Lillnea!
Så trist å høre at du har det grått for tiden. Skulle ønske jeg kunne ha tryllet!!!

Stor og gor klem fra meg til deg!!!
Jannhild