onsdag 10 februari 2010

Gult är fint

Nu har jag hittat inspiration och lust att scrappa igen och det känns jättekul :) Den här layouten har jag gjort till en lifttävling hos Pyssellyckan.Jag älskar Andreas ansiktsuttryck på det här fotot, han ser ut att vara glatt överraskad att jag faktiskt svarade "Ja" :P
Häromdagen skrev jag att vi var friska. Det var i alla fall vad jag trodde men igår när jag vaknade insåg jag att jag var dålig igen. Först åkte jag till akuten eftersom jag inte skaffat någon vårdcentral här i Malmö men därifrån blev jag skickad till en vårdcentral som nu är "min". Ett snabbt prov och de konstaterade att jag fått urinvägsinfektion. Så nu äter jag penicillin för första gången på mååånga år, och jag känner mig redan bättre.
Jag blev positivt överraskad över hur smidigt det gick och hur hjälpsamma alla var. Då är det ju inte så läskigt och jobbigt att vara sjuk :)
Nu ska jag ge mig på det enorma tvättberget... Ha en fortsatt bra dag!

1 kommentar:

Camilla/Bymilla sa...

Vilken härlig Lo!! Jag gillar oxå gult men jag använder det alldeles för sällan.
Hoppas du mår bättre snart!
Nu ska jag nog oxå scrappa något färgglatt :)

Ha det bra!