fredag 17 oktober 2008

Fredagstrött

Idag känner jag verkligen att helgen kommer lägligt, är helt slut... Veckan har mestadels varit rolig, jobbat två dagar i världens bästa butik och varit i Helsingborg och Danmark där jag kollat på parker. Fast idag var det skola 9-17, grupparbete som avslutades med att alla tio grupper redovisade i en följd... Just nu känner jag inte alls för att fortsätta utbildningen (har jag nog i och för sig aldrig gjort...) men tills jag har en annan sysselsättning får jag ju försöka. Tur att jag har så snälla kompisar där i alla fall!

Här är planerna för helgen klara - mycket slappande och inomhusmys. Både jag och Andreas är supertrötta så det ska bli härligt :) För min del blir det en hel del pluggande också eftersom jag har omtenta på tisdag. Börjar bli lite orolig att träden och buskarna ska ha hunnit tappa sina blad innan dess.

Veckan som gått har jag inte hunnit pyssla så mycket men jag kan i alla fall visa en LO jag gjorde till fredagsskissen på ScrapAddicted förra veckan.

Och så har jag äntligen kollat upp det där med bloggkoll. Hur smart och smidigt som helst. Om du vill ha koll på min blogg klicka här: Följ min blogg med bloggkoll

Inga kommentarer: