onsdag 22 oktober 2008

Nya tider

Nu har jag bestämt mig. På riktigt. Jag ska inte fortsätta utbildningen. Orkar inte kämpa mer med något som ändå känns fel. Så jag har börjat söka jobb - igen. Men jag ska i alla fall försöka bli klar med den kursen vi håller på med nu. Sen får det räcka. Jag har testat och kommit fram till att det inte var min grej. Så nu vet jag det :)

Idag hade vi föreläsning till halv tio och jag var hemma igen redan lite efter tio. Kändes jättemärkligt. Ringde T och följde med henne och F på en tur till IKEA där vi köpte diverse småplo
ck. Och så har jag börjat leta efter butiker i Malmö som säljer bröllopskläder. Har hittat en del men om du har några tips så tar jag tacksamt emot :)

Och så bjuder jag på en färgglad LO som jag gjorde till förra veckans fredagsskiss på ScrapAddicted. Där är en ny inspirerande skiss nu och de skänker 10 kronor till Rosa Bandet per inkommet bidrag. Så skapa på och gör en god gärning samtidigt!Det blev ännu en sida till mitt Nicaragua-album. Vid nästan alla trafikljus i huvudstaden stod det människor som sålde allt möjligt till de väntande bilisterna. Lite annorlunda än man är van vid hemifrån :)

Ha en fortsatt fin onsdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va fin!
Vad bra att du lyckats ta ett beslut (till skillnad mot andra människor jag känner...) Jag tror att det kommer ordna sig till det allra bästa, Linnea. Jag tror på dig, på dtt goda hjärta, din kreativitet. På dig och Andreas. Saknar dig. Hoppas vi kan ses i Göteborg i november.
Kärlek.