tisdag 28 oktober 2008

Första dagen i mitt nya liv

Det har hänt en del sen sist... Jag har slutat skolan, bestämde mig i helgen och gick sista dagen igår. Vi hade redovisning av ett grupparbete så jag tyckte det var bäst för alla att jag var där igår eftersom jag varit med under arbetet. Idag tänkte jag ta sovmorgon men kände mig helt pigg vid halv åtta så jag satte igång med ett fotoboksprojekt som jag kommer visa här när det är klart. Och så städade jag pyttelite, åt jättelång frukost och kände ett starkt behov av att åka till Löberöd. Vilket var väldigt passande för när jag kom dit hade de jättemycket att göra så jag fick jobba hela eftermiddagen. Härligt!! Mitt nya, skolfria liv kunde med andra ord inte börjat bättre :D

Dessutom stod middagen färdig när jag kom hem. Och datumet för bröllopet är i stort sett spikat. Och det känns som om jag svävar :) Är ganska säker på att jag tog rätt beslut.

Förra helgen var det dubbelt födelsedagskalas, Andreas lillebror och hans storebrors sambo firades. Jag var på ett väldigt höstigt humör, som ni kan se på korten:


Inga kommentarer: