torsdag 9 oktober 2008

Höstpromenerare

Vilket härligt höstväder vi fått! Och det passar mig alldeles utmärkt eftersom jag ska ägna mig åt att besöka en massa parker de närmaste dagarna. Idag har jag varit i Kungsparken och Slottsparken här i Malmö. Jag fick sällskap av mamma eftersom hon varit i Malmö med jobb, kul att träffa henne en liten stund :)

Igår träffade jag två andra favoriter, Jane och MarieScrapAddicted. Kan säga att jag var väldigt glad över det fina vädret igår eftersom det strulade med första bussen så att jag missade den andra och fick gå från Hurva till Löberöd. Även på väg hem strulade det så Skånetrafiken står inte högst på min lista nu precis... Men dagen var jättemysig och jag köpte med mig många fina saker hem :) Förresten, ni har väl inte missat ScrapAddicteds auktioner med saker som designteamet pysslat ihop där alla pengar går till Cancerfonden/Rosa bandet. Något nytt varje dag!

Nu sitter jag här vid datorn och väntar spänt på att tredje perioden i matchen mellan Rögle och Djurgården ska komma igång. 2-2 efter två perioder - spännande. Kan ju bjuda på några julkort jag gjorde i helgen när T och jag pysslade tillsammans så länge.

Inga kommentarer: