söndag 15 mars 2009

Ett gäng foton

Nu kommer det ett helt gäng bilder igen. Ska försöka att skärpa mig och blogga lite oftare istället :)Först ut är dagens foto lördagen 14 mars. När vi gick förbi en Coop-butik fick vi "Ja till Skånemejerier"-knappar av några mjölkbönder :)
Och så ett litet bonuscollage från igår. Tog med kameran ut och förevigade några härliga vårtecken.
Dagens foto fredag 13 mars. Jag lyckades helt glömma bort att ta ett foto och insåg det först tio över tolv när jag skulle gå och lägga mig. Så det blev ett panikfoto några minuter för sent.
Dagens foto torsdag 12 mars. Snöslask och husbygge utanför fönstret. Alla husen här är fem våningar höga men till min förvåning upptäckte jag att det nya kommer bli minst sex våningar. Lite instängd börjar man känna sig.
Dagens foto onsdag 11 mars. Magiskt ljus letade sig in genom fönstret. Härligt!!
Dagens foto tisdag 10 mars. Ett av mina absoluta favoritgodis från barndomen. Fick ett ryck och köpte mig en ask :)
Dagens foto måndag 9 mars. Högar med ren tvätt är mycket härligare än högar med smutsig tvätt.

Jag har scrappat en hel del också sen sist så snart dyker det nog upp lite fler bilder :) Ha en bra söndag!

Inga kommentarer: