tisdag 3 mars 2009

Glad :D

Idag har jag mycket att vara glad över :D Bl.a. hade jag turen att vinna Carolas utmaning och ska få en överraskning i postlådan - så spännande! Och så ska jag jobba lite imorgon och jag har hört rykten om att det kom nya finfina saker till butiken efter att jag åkt hem idag så det blir också spännande! Och så är jag fortfarande glad över att jag lyckades med buset med Marie och Jane igår :D

Dags för en liten uppdatering. Först en lo jag gjorde förra veckan om lillkusinen och hans duplo. Lekte loss med tejp och glitterpapper och band från Creative Café. Jag älskar färg!
Dagens foto. Härligt färgglada edges bildar en regnbåge i butiken :)
Gårdagens foto. Jag var på väg att lägga mig när jag insåg att jag glömt ta ett foto under dagen. Trött och oinspirerad - då kan det bli så här...
Nu ska det skrivas ut foton, ätas glass och framförallt sovas. Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: