söndag 1 mars 2009

Prins Ramzi & Gröna Anna

Dagens bild blir förstås på min lille prins som jag var och hälsade på idag. I vanliga fall tycker jag inte alls om när mina foton blir så här gul-röda men på detta tyckte jag det passade. Så jag struntade helt enkelt i att redigera bort det :)
Gårdagens foto. Vi var och "tömde" farmor och farfars hus. Jag fick med mig både ett och annat men det jag blev allra gladast för är denna Gröna Anna-mjölkkannan. Den lockar fram så många härliga barndomsminnen från när man sov över på gården. Och så är vi riktiga mjölkdrickare, både Andreas och jag, så den kommer att användas mycket :)

Det har varit en händelserik helg med mycket tågåkande för min del så nu ska det bli skönt att sova. De utlovade layouterna kommer imorgon istället. Gonatt!

Inga kommentarer: