fredag 15 maj 2009

Göteborgshelg

Strax ska jag åka norrut för att hälsa på brorsan. När han fyllde år i höstas fick han vinyl och lån av Silhouetten av mig för att kunna göra egna väggdekorationer och nu ska det äntligen göras slag i saken. Ska bli spännande att se vad som kommer pryda hans väggar. Det kommer förstås bilder här så småningom.

Innan jag åker tänkte jag visa konfirmationskortet jag gjorde till min kusin förra helgen. Jag blev sjuk och missade kalaset så kortet fick åka post istället. Men nu borde det ha kommit fram. Passade på att göra det till Kates färgutmaning - tyckte det var en läcker kombo :)Ha en riktigt skön helg!!

3 kommentarer:

Gunilla|uniquelyme sa...

Det är det coolaste konfirmationskort jag sett! Hälsa götet!

Jane sa...

Men ÅH vad coolt kort! I laaav!!! Ha en fin vecka själv, sötis! KRAM

K8an sa...

Coolt kort, men glöm inte skicka in det! :) Sammt lägga en kommentar här: http://imingarderob.blogg.se/2009/may/jubileum-tavlingar.html
, om du vill vara med i utlottningen av en RAK du har ju redan tipsat :)