måndag 18 maj 2009

Små husdjur

Jag hade ju silhouetten med mig upp till brorsan i helgen. Tyvärr har jag inte lyckats få tag på transfer paper så vi kunde inte göra allt vi tänkt. Men några nya husdjur fick han i alla fall.En fågel håller koll på köket från sin plats på den härligt gula väggen.
Och en skalbagge tog sig in på köksgolvet. Det är häftigt vilka små detaljer man kan få till när man skär ut i vinyl.Nu är jag riktigt sugen på att göra ett eget projekt och Andreas verkar också intresserad. Vem vet - snart kanske vår lägenhet är fylld av vinyldekorationer...

Om någon vet en butik som har transfer paper till silhouetten hemma tar jag jättegärna emot tips :)

Gonatt!

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

Asså, jag bara älskar fågeln!!! Den är så skir och kaxig på samma gång. Superfin! Den gula väggen skulle jag jättegärna få ett färgnummer till, om det är möjligt. Måste nog måla något gult här hemma, borde bota vilken depression som helst, va? :-)

Det där svarta krypet «ryser» är ju läskigt och coolt på samma gång.